הצבא רצה לוויה צבאית, האלמנה הפצועה התעוררה וביקשה: לוויה רגילה

ישראל פריי No Comments on הצבא רצה לוויה צבאית, האלמנה הפצועה התעוררה וביקשה: לוויה רגילה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפיגוע שהתרחש אמש סמוך לשער האשפות, נרצחו ע"י בן עוולה הקדושים אהרן בנט והרב נחמיה לביא הי"ד. אהרן בנט, עבד לפרנסתו כמפקח בנייה ושירת כטוראי בצה"ל, במסגרת שח"ר. בעקבות כך הצבא דורש לערוך לבנט הלוויה צבאית, ולהביאו לקבורה בהר הרצל. משפחתו של הנרצח, חסיד ברסלב מביתר, מתנגדת, ומבקשת לערוך הלוויה רגילה.

דובר צה"ל פרסם הבוקר הודעה : "טוראי אהרון בניטה הועלה מדרגת טוראי לדרגת רב-טוראי לאחר מותו. הלוויתו של רב-טוראי אהרן בניטה, תיערך היום, כ"א בתשרי תשע"ו, 4 באוקטובר 2015, בשעה 13:30, בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים. דובר צה"ל מעביר את בקשת המשפחה להימנע מסיקור תקשורתי של הלוויה".

הוריו של אהרן, שוהים בקנדה, ובשל כך, בנוסף לשעה המאוחרת בה השתחררה גופתו מהמכון לרפואה משפטית, נועדה ההלוויה להתקיים היום, למרות מנהג ירושלים שלא להלין את הנפטר. בדקות האחרונות, אדל, רעייתו של אהרן, שנפצעה באורח קשה בפיגוע, פקחה את עיניה, במה שמוגדר בבית החולים הדסה עין כרם כשיפור במצבה, וביקשה בתוקף כי יקיימו לבעלה הלוויה רגילה ושייקבר בהר הזיתים.

ל'קול חי' נודע כי למרות בניסיונות של גורמים צבאיים לשכנע את המשפחה, ככל הנראה היא תתקיים במתכונת מצומצמת להר הזיתים. הודעה על החלטה סופית ומועד ההלוויה, תצא בדקות הקרובות.

בבית החולים "שערי צדק" עדיין מאושפז יהונתן, בנם של אהרן הי"ד ואדל לרפו"ש, כשהוא במצב קל.

עדכון: באופן סופי, הלווית הק' אהרן בנט, תתקיים בשעה 13:30 מבית הלוויות שמגר לחלקת ברסלב בהר הזיתים.



0 תגובות